February 5, 2009

aKu PUNYA cHerita:)


Peace for life...Diruangan tok aku mok bercherita..Lagi2 pasal menatang sama jax..Oww tok pengetahuan kengkwn aku da beli spec baru..kacak oo solid g ya..purpleVSpinky..aku mok cherita gney aku bule beli spec riya...Ari sabtu yg ceria..aku nait bus ke KL central..smpy la ke UKM tempat aku mununtut ilmu sihir Harry potter..hehe:)..pas 2 kelas abis aku pon terkedek2 carik syikin. Cney nak Syikin tok??Aku pusin2 1 fakulti kejuruteraan ya..lelah nyawa..sikkk ada juak nya..masuk kuar.Ntah bapa kali ndak ku bepusin..suma molekul ku mengalami getaran yg mantap skali..Las2 ya br temu Syikin..Duhal nya lepak ngan bala member..Alu ku agak nya..aku padah la.."Beb,kol bape ko balik?"..alu nya jwb "sori la beb, aku direct ke JB.Nak ekot ke?Aku mmg nak ajak ko neh.Jom aa"...aku g jwb "Adeh..sowi bebnyk aa adik aku kat umah, tak dpt la nak ekot"...time ya aku nang mok juak mengengsotkan drik ke JB...yala lom da pg sia ba. Bule cuci mata. Apakan daya...aku da sik da kelas g alu pulng jak la...Tetiba jak aku terfikir, gney ku mok plng oo, ney tauk pakey bus..taxi pon ssh carik area sia..Otak ku alu cepat mproses data..Ahernya pas klik enter..jwpn nya...jalan kaki.Huhuhu tedah asa...bermula la perjlnan aku meniti2 menatang hitam2 tngh2 ada garis putus2 ya..dgn sedey..aik pon abis.Hausssss!!Syok juak bejln sndr..tetiba ada keta wira hon aku..pikir laki miang tek..huahua..paduhal Si Azlan ngan Rozaimi..Ex-classmate aku time SEM1 dlok..lalu tumpang la tek...pikir dak nya mok plng trus..tp melencong...kena juak aku ngekot. Dah nm menumpng..Sidak nuju Mines..Tmpat yg aku sik penah pegi..for my 1st time in life aku pg sia..Dak nya sonok la dpt mandik sPA..aku nunggu luar jak..smbil2 ya aku jenjln la dlm mines ya..msk ku kdey shampoo..alu beli..Shampoo dr jepon..Ney tauk rmbut ku bule kacak kdak AYUMI kelak..hua3x..sik puas juak jln g aku ke kdey jual spec...waaaaa besaw alu mata aku time ya..ngan smangat aku mcoba segala jenis cemata sia..owhh berkobar2 mok beli...suma kacak..suma aku maok..duit jak sik ckp..las2 aku pilih nak tok..wlu sik brapa tp aku yg sik smart tok da smakin smart..ala2 pink panter..hua3x..suke nyer dier...huuuuuuu....dngn senang ati plng ke umah..sik sabaw2 pakey spec ya...DAN bemula saat ya..aku dan spec tak dpt dipisahkan...bak kata pepatah AKU.."bagai laptop ngan hello Kitty"
sik pat dipisahkan.....ya la alkisah spec baru ku tok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...