August 20, 2009

ape yg aku rs?

duduk2 menong2...hampeh tol aku rs.nape ntah 2 3 menjak neh rs mcm xbesh jer...mmg semacam xhappy la..adakah semenjak itu? malas aku nak ungkit balik..nanti ade je yg xkena..biarla dorng happy ngan dunia dorng 2 jer..hahaha..aku msh mcm ni..bila diperlukan aku sntiasa ada..sorng dan ttp sorng..malas nak pk kan ape yg akan berlaku esok2..lapar plak peot aku neh...now slalu rs sakit peot..ntah la. aku xrs aku gastric pon..aku makan je..takot la gak..time skng neh bnyk plak penyakit yg cam haram kejadah. ni pasal virus ngetop abad ni...H1N1..btl2 menyeramkan..kt tempat kj ni jer..dah ramai org selsema n xsihat..time neh senang je nak minta MC..ala2 pesta MC plak ye..aku msh ngan dunia ku yg bz tahap dewa 19..bnyk yg perlu aku selesaikan..kje melambak2..ingat nak siap cepat..tp bnyk pula yg berbaris menanti di belakang..kalo nak ikut2 selama 2 thn aku kje kat sini..ramai plak staf yg dah cabut..bkn cabut gigi, cabut rumput and sewaktu dgn nye..tp cabut blah ler..and ramai gak staf baru yg msk..bkn xbesh tp..maybe management kot peliks2..ni pandangan aku la,....kalo org terbaca, harap faham and kasihan kan aku k..ahaksss..pe leh wat..terpakse la kje demi sesuap nasi hujan panas (gimik selebet)..arghh lapar tol...dunia IT ni membuat kn aku gila sket..mn xnyer mlm2 dok menhadap fb, tagged, fs..lame2 bule rabun babun aku..now dah melampau2 rabun neh..xlama lagi kalo aku buta n xbule nak on9 lagi...jgn la lupekan aku k..seyyyy..korang akn tetap lam ingatan n hati aku...(merepek tol)..ok la aku nak balik umah arr dulu erk..tok member2 yg b'agama islam, slamat berpuase..jgn xpuase tau..wat solat terawih..bnyk kan berdoa..aku tolong melawat baazar ramadhan je la...:) suke3x..yey yey...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...