February 25, 2010

internet problem lagi?

apakah yg ada rasa bila masalah internet asik sj menganggu? mesti rs nak buang jer broadband or modem tu kan? rs nak tumbuk lumat2 pon ade...ini lah yg aku rs sejak 4 hari berturut2 ni..menyampah betul dgn keadaan sekarang. dah la tiap bulan nak kena bayar, dh tu service tak brapa memuaskan hati pulak tu..rs hampeh jer kan..kalo la kepala aku ni batu, dah lama aku hentak2 kat tepi dinding toilet..biar pecah jubin2 yg tertampal megah tuh.. warghhh aku kne sabar gak..maybe ade bnyk virus dalam lappy kot...bole jadi beberapa kemungkinan jg kan? apa aku harus lakukan sekarang? aku sudah buntu dngn keadaan ini. aku xnak berterusan tanpa apa2 penyelesaian..adoshh..dah semenjak itu jg aku tido awal...wahh bagus juga, smblm kol 12 dah terlelap, xtau la kalo2 berdengkur kan? aku sndri tak sedar dah..wakakaka suka suki jer ea..bangun awl pagi fresh semacam..adeh..utk sume kwn2 on9 aku amat rindukan korunk sume..muahhh..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...