August 25, 2010

Perjalanan yang panjang

Cuti lagi yey..!
bkn cuti2 malaysia taw tp cuti2 sbb tensen kje..aku tak kisah korang nak fikir aku malas ka, sengal ka, yg penting aku harus mengambil cuti atas alasan aku sudah lama tak jumpa kawan2 lama.

Plan kali ni boleh dikatakan pergi melabur masa di jalan raya. Dah boring dok melongo kat umah agaknyer.. kihkihkih..betapa cuak nyer aku bila terlambat sampai kat LCCT. owh!! 20 minit lagi flight nak berlepas. Nasib aku kira baik sbb sempat kejar.Kesabaran masih dalam tahap terkawal.Punya la sengal pakcik yg drebar bus tu..disengajakan kelambatan perjalanan ke KL central. Geram nyer...Tp aku dh maafkan dalam hati.huhu

Bermulalah perjalanan yang panjang.
KL -> KUCH -> SIBU -> BINTULU -> MIRI -> SIBU -> KUCH -> KL.
nampak mcm singkat kan..tp hakikatnya ia hanya mengambil masa 4 hari..mmg semua sendi2 aku nak tercabut seyh...tp aku happy giler.Xpernah aku wat jelajah jalan smpi begitu panjang masanya. Dikesempatan ni aku nak ucapkan tima kaseh kat kwn2 yg tolong driving..hehe sori ye aku hanya jadi penumpang jer.

Bila dh pulang KL rs sunyi sngt.Sedih datang lagi & cuti menjerit2 minta nak lagi..wakaka suka sngt jalan..NAH! hambik kau! kerja atas meja berlamabak..mcm mn nak buat ni? haha...kena la tanggung sndri kan kan...
pe pun aku amat puas dgn percutian kali ni..

Kepada korng2 yang kerja separuh nyawa tu, pergi la bercuti sekali sekala, bila pulang korang akan rs begitu semangat pulak nak kerja..selamat maju jaya :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...