August 23, 2011

Dia

Hari ni hari selasa erk.. Hari2 pun ku rindui dia. Kalau la ada pintu ajaib Doraemon mmg aku sudah cepat-cepat nak masuk ke dalam. Kepingin memeluk En.Heart yang empuk. Membuat seluruh jiwa di awang-awangan. Terasa akulah orang yang paling bahagia di muka bumi ini.

Aku nak balik weh...!!! Nak jumpe ngan En.Heart..Nak Ngedate2...Nak jenjalan cari makan..Nak menGhirup udara segar di desa terChenta ku..Aku kebosanan di Malaya ni seorang diri.. (walaupun ade kawan la). Sila bawa saya pulang segera! Sila sediakn kerja untuk saya skali OK? hiksss cam senang erk?

Tapi jauh disudut hati aku masih sayangkan kerjaya aku di sini. Rindu akan cabaran dan tekanan di tempat kerja. Rindu akan sahabat2 yang ceria walau muka tarik seribu akibat stress tahap dewa. So kesimpulannya, jangan fikir banyak sngt.. Let It Be, It Be...Que Sera-Sera.. Til Then, Chow!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...