November 5, 2012

Menanti Dengan Sabar

Aku tak tau nak mula dari mana. Mulut terasa terkunci dan kekecewaan ini telah menyentap jiwa. Aku juga tak tahu dimana silapnya. Apakah aku punca ini berlaku? Tapi kenapa erk? Aku sendiri tiada jawapan untuk semua persoalan yang timbul.

Berbalik kepada kisah asal, walaupun aku ni brutal sket tapi aku sentap juga dgn tindakan sesetengah pihak. Rasa kesal. Berhempas pulas aku bekerja. Ya, aku akui adakala aku ngular jg. Sempat melayari internet tp aku masih tahu batas & had. Kerja aku tetap jalan mcm biasa. Penilaian terhadap diri sendiri mmg perlu. Aku tidak faham kalau aku tidak dipilih untuk kenaikan gaji. Dimana silap aku?

Pertanyaan demi pertanyaan menerjah kotak fikiran. Semakin sempit dan sempit sampai tak muat kapasiti otak aku untuk mencerna persoalan yang timbul. @@..Walaupun aku msh rasa down, tp kerja tetap aku lakukan sehabis baik. Aku cuba berfikiran positif. Mungkin apa yang terjadi ada sebab tertentu. Mungkin bukan rezeki aku. Meskipun msh kecewa namun aku mampu terima segalanya.

Nota Kaki # Kerja dgn ikhlas pasti diberkati.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...