April 6, 2009

eXam..........:)

Ari tok exam gik...ingat gik ari sabtu br2 tok..siang ya tdo siang...ney nak ujan ma..suk glak tido..malam ya aku stdy cam besa la..pasya on9 sampey kol 3a.m...aku eran juak knak mata aku sik ngantok?? Aneh ooww..br tringat aku nyaman li tido petang ya..betapa aku memaksa drik tok tido juak pagi ya tek..aku plh sit up, aku baca buku, n bnyk gik..sik juak mok mata ku tido..cilakoi na juak..salah aku tido petang la ya..adehhh..jam da kol 6a.m aku plak bersiap ke church..memndgkan marek mass tok palm sunday..smangat juak ke church SFX PJ. Abis jak mass trus agak Library OUm..pk ada cdak member len..Padah mok stdy sesama...duhal aku sorng jak..2 jam ku sia..trus jak ku pulang..lelah ngantik urg..Haaa ari tok test IT for management..awl juak ku datang..temu cdak member..ada juak lamak sik temu..windu ngan cdak owh..test tek ok gak..mok beku otak aku sia..sejok na..pk peti ess kali,..ergegegege..pasya pulang umah trus..nasib ada abg apiz anta smpey KL central..sik juak jaoh bejalan tek..tan kiu ngan pren yg manyak tulung aku k..God bless u ol:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...