April 22, 2009

Kembali seperti biasa - Cinta Mahkamah

Ari ini dan hari-hari yg sebelumnya berjlan dgn lancar. Tapi hari ni sedikit kejanggalan bila aku bngn tido pagi td. Syukur la aku tak kelewatan hari ni..At least aku msh datang bbrapa minit awl dr ms bekerja..Tapi aku agak letih. Dan sekarang aku rs lega selepas membaca ayat terakhir dari buku cerita yg aku beli semasa international book festival yg blangsung selama 1 minggu di PWTC. Novel yg memuatkan cerita-cerita ringan, boleh dianggap novel cinta..Tajuk : Mahkamah cinta. Cerita yg mengisahkan ttg Jack Solomon dan Brooke Miller sepasang kekasih yang sudah bertunang tetapi terpaksa bersaing utk memenangi kes yang mereka terajui secara tidak sengaja (Jack tidak tahu yang tunangnya akan menjadi pihak lawannya dalam kamar mahkamah). Jack dan Brooke terperangkap dan terpaksa memilih antara kerjaya atau cinta, sedangkan mereka sangat tertekan kerana harus memikirkan persiapan perkahwinan. Yang mana satu menjadi keutamaan mereka?...kalo nak tahu crita selanjutnya...beli la sendiri ya. Penulisnya : Brenda Janot.

2 comments:

qishie said...

sorry for all the things happen


miss u sis.

ANGIE ANN said...

sis, i miss you so much!
But its okey..dun say sorry sis..u r owest in my heart..hehehe..gud girl.Dngr nasihat mummy..blaja rajin2 erk..so slalu la update your blog k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...