May 20, 2010

Setarbak Kopi V$ Starbuck Coffee

Ari ni kerja macam biasa..tepat pukul sembilan(9) skema la plak aku sampai opis..dengan lemah gemalai menuju ke pintu utama, pintu kaca itu aku kuak perlahan...aduh mengantuks yang amat..macam ni la pagi-pagi..mata berat, lagaknya seperti memikul 10kilo beras atas kelopak mata..belum lagi ditambah dengan berat liquid mascara..hehe..sebenarnya tak da masa aku nak bermake-up.. aku la orang yang paling simple di abad ini.. =) Aku on PC...& type password (*****) pastu ENTER!..haha..then click Microsoft Outlook. Perkara pertama sebaik sahaja meng'on' kan PC ialah check email. Kalau korang nak tau email pertama aku received pagi ni.....wat aku tergelak sendiri.(tak la lawak, tp aku rasa geli hati jer)..ni aku share ngan korang sume ~


SETARBAK KOPI ~ lokasi terletak di Beranang, Selangor. Try la k. Ni pon sama mcm STARBUCK COFFEE gak...Kopi dia femes...


Tapi sejujurnya aku memang peminat setia Starbuck Coffee. Kopi yang dorang buat sangat terbest lah. Aroma yang mempersonakan. Nak pergi selalu tu tak la cukup fulus kan!..So, sekurang-kurangnya aku akan menjejak kaki ke Starbuck sebulan sekali. Kalau tak dapat Starbuck, The Coffee Bean pun jadilah. Beverage yang menjadi kegemaran ialah Ice Blended lah. Ape lagi kan? hahahaha...antara feveret terbaek punya milik Starbuck ....check2 bawah ni ha...~ ~ ~

Surpppppp......pyyyy...Ni ~ Double Chocolaty Chip Frappuccino® Blended Beverage
Sila check di link ni ~  http://www.starbucks.com/menu

Kepada yang belum merasa, dan dalam kepala hotak tu asik terfikir "mahal la, setakat kopi je, bek bancuh sendiri..." ..Memang tak dinafikan, mahal juga harganya..Aku pun kumpul duit juga nak minum kat Starbuck..Tapi bagi aku, ia berbaloi..(bagi aku lah)..hehe..Duduk melepak kat Starbuck sambil minum kopi dan buat assignment & online memang best..Very2 relaxing.Betul tak? Tentu ramai dah pernah buat kerja ni..hahaha..Apepun, janji rocK!! Semoge di pagi Khamis ni sume kawan2 berbahagia hendak nya...chow!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...