June 29, 2009

Dari pandangan mata tinta

Termanggu aku seorng diri dikala diri ini di tinggalkan..fikiran yg berkecamuk memikirkan sesuatu yg diri sendiri tidak tahu asal usulnya..apakah ini satu kebetulan? atau satu kesilapan? kesibukan tadi membuatkan aku alpa sebentar dengan dunia sebenar..oo tidak, aku telah melakukan satu kesilapan yg terbesar dalam hidupku..kalo la masa bole diputarkan..aku mahu kan 48jam yang lepas.. aku mahukan juga..atau semalam tika aku sibuk melayan dunia luar, membiarkan masa itu terus berlalu dan meningalkan aku dengan sebuah harapan yg berkecai..Terukkah aku..?Oh begitu penyesalan ini tidak dapat dimaafkan lagi.Kenapa manusia kerdil seperti aku begitu alpa sehingga lupa dunia diluar hanya keseronokan semata. Materialistic kah aku?Optimistic kah aku? atau ini kah dikatakan sellfish? hah?Nota seringkas ni mengapa sukar aku ingat,jumudnya aku kala ini.Akal ini tidak lagi berfungsi dikala tangan menari2 di dada keyboard dengan satu irama yang sukar dimengertikan. Kornea ini begitu tidak keruan sambil mencari2 titik fokus yg mampu menenangkan jiwa.Mama, maafkan aku. Seribu kemaafan sekalipun tidak mampu merungkai penyesalan ini.Kenapa anak mu lupa akan mu mama?Maafkan aku.Hukumlah aku jika aku melupakan mu sesaat cuma.Ma, slamat ulang tahun pada 26/06/09.Mama berada sangat dekat dihatiku walau jaoh mana aku pergi, mama tetap disanubari..Love u sooo much mama..4ever.hukhukhuk..Miss mama soooooooooo much...never end.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...