June 8, 2009

mood

Suke, benci, gembira, sedih, muram, keciwa, buat2 suke or buat2 xsuke..Ni sume nye prasaan yg kite xpernah nak jangke kan..mcm tu gak ari2 yg aku lalui..Ntah nape sejak malam smlm rs mcm2 jer..Nak kate sedih tak juge.Tp mcm xsedap hati jer. Mmmm hari ni bengong sikit. Xtau nape.Dari pagi smpi skrng aku dengar lagu Blow me a kiss. Lagu ni jer yg ade kat nset aku lepas sume lagu hilang sume yer.And lagu ni jer yg dapat menenangkan prasaan aku saat ni. Geram ade gak. Tp aku tak pasti geram ngan ape. Keje kat opis makin berlambak. Push sn push sini..1@sen tol aku saat ni. Dah 2 3 minggu keadaan ni mcm ni..Smakin hari semakin sibuk. Otak aku letih. Kalo masak nasi agak nyer dah hangus kot.Kenape? Kenape makin buhsan ni? i need rest. Tp aku xnak dok kat umah. Aku nak pergi 1 tempat yg ada kwn2 utk berbual dan bergelak ketawa. Alangkah bagus nye jika alam persekolahan dapat berulang kembali kan. Banyak perkara @ memori yg buat aku rindu serindu rindunye..Bukan rindu kekasih atau scandle tak bertauliah..hihihi..(sbb aku single time stdy ~ bdk baik katakn) tp aku rindukan suasana tue. Ari ni aku nak rehat, aku nak membawa diri jap. Melayan perasaan dan jiwa ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...