June 9, 2009

Milo panas ~ menghanggatkan suasana

Kelihatan pagi ni sungguh ceria..nyanyi sikit "senyum seindah suria yg membawa bahgia"..Pagi ni mcm besa ler nek bus p keje..Pagi ni agak memenatkan..Actually kebelakangan ni, pagi2 aku sememangnyer agak sengal juge. Kenape?..Ntah la aku sendiri tak tau. Mood tak menentu. Kekadang ok , kekadang tak ok. Kalo teringatkan problem, aku sememangnye tak la ade problem yg bule wat xtido malam..Nyenyak pula aku tido. Tapi,...tapi ape lagi ni ha? Siottt=)..

Semalam kwn aku tanye...

~ Kawan : Uitt tak on9 ke malam ni?
~ Aku : Takla..aku sahut seruan Hidayah <- (hidayah is my friend kat opis)..Dia nak tengok aku tak on9.

Okay, ade betul gak unsur2 yang aku bgtau kwn aku ni..tapi sbb yg sebetulnyer, aku xde mood nak on9 semalam.Aku letih sangat.Otak aku penuh dengan sampah sarap. Dan harus dibersihkan segera. Aku ingin mencari sesuatu yg baru. Yang lebih berfaedah.Kunun nyer macam blog ni la.Bukan bermakna aku nak lupakan kwn2 kat tagged, fb and fs tu. Aku akan rindu kan dorng kalo aku tak on9. Tapi i need more than that.
Saat aku buka2 blog member bersangkutan dgn blog ni..aku terjumpa 1 blog aku sangat kagum...(aku akn nyatakan kemudian k.) nak kje dulu ni..hehehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...