June 10, 2009

NamE TimAngaN BOiPreNz AndA

Salam manis tanpa gula..Teh o pagi ni semacam kelat..nape eh? haaa lupe letak gula..Tapi aku mmg tak suke gula bnyk sngat lam Teh'o'...Br besh..Sahut seruan kerajaan...kurangkan gula dalam minuman n makanan..Br sehat.hikhikhik..ye ke?

Okay pagi2 ni nak bg warming up sket..

Apekah name BoiPren yg cam besh jer korang Nak bagi..Supaye ala2 manJew gitu?
(tak de kna mengena ngan aku..~sbb aku single) muahahaha

Okey kita mulakan ~

1) Abang - nampak cam mature jew kan..

2) Dear - sesuai ke? Omputeh stail kowt

3) Darling - owchhh ni romantik american..hihi

4) Hubby - Owg mude suke ni..nmpak up-2-date sket <<<== aku prefer gak nie..ahakss..

5) kekanda - retro la ni..oldies sket..tp now xde org gune dah..

6) pappie - wasehh, ni baru2 je aku dengar..munyi sweet je..kwn aku ade gune;)

7) daddy - aku sengal sket dngr org panggil bf daddy..ni kira bakal husband kowt..ahahaa

8) buntutz - hahahha..gelak2..kwn aku se'mangkuk' gak..ade ke ptt panggil buntutz ko

9) anje - ni aku br2 je dngr gak..time p Melaka..munyi clasic

10)Deng - versi sarawak(mean syg) ni sweet gak.

11) ape lagi eh?? kna rujuk yellow pages. Aku pon kureng arif gak.

Apepon panggilan kpd org yg anda syg, hargailah pasangan anda.Cinta bkn cinta selagi ia belum dilafazkan.Pandanglah cinta dengan mata hati bkn dgn mata lutut..hikhik=)

6 comments:

qishie said...

sayang!

hehehe

ANGIE ANN said...

adeh...hahaha..romantik eh

FdausAmad said...

ello..

gua nak jemput lu dtg 'dinner' kat blog gua..western style..

lu dtg la FOLLOW terus pun takpe..

chill!

pinkiss said...

bie or dalink.

hafiz said...
This comment has been removed by the author.
hafiz said...

heheh... sblum kawen bek panggil awak saya da la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...